نحوه ارسال کالا

مشتریان عزیز می‌توانند در مراحل خرید از بین سه شیوه پیک موتوری، پست سفارشی و یا باربری یکی را انتخاب کنند. لازم به تذکر است این انتخاب تنها ترجیح خریدار را مشخص می‌نماید و با توجه به شرایط خاص امکان تغییر روش ارسال به صلاح‌دید کارشناسان واحد مرسولات ایران پانا وجود خواهد داشت. (در 90 درصد اوقات همان روش ارسال ترجیحی مبنای روش ارسال خواهد بود)

پست سفارشی به تمام نقاط کشور محموله مشتریان ایران پانا را ارسال می‌کند. پس از اینکه سفارش شما از طرف ایران پانا به پست سفارشی تحویل داده شود، شماره رسید پستی به اطلاع شما خواهد رسید شما می‌توانید از این صفحه سفارش خود را پیگیری کنید. البته در صورتی که با ایران پانا تماس بگیرید این پیگیری توسط تیم پشتیبانی انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است با توجه به شرایط مختلفی که در خصوص سفارشات و سیستم‌های ارسال رخ می‌دهد خریداران با خرید خود این امر را می‌پذیرند که حق انتخاب روش ارسال را برعهده کارشناسان ایران پانا می‌گذارند.

در صورت عدم موجودی برخی کالاها در انبارهای فروشگاه کلیه‌ی موارد موجود برای خریدار ارسال می‌گردد و وجه اقلام ناموجود به حساب مشتریان عینا واریز خواهد شد. لازم به تذکر است مشتریان به منظور هر چه سریعتر باز پس گیری وجوه برگشتی می‌بایست شماره کارت 16 رقمی عضو شتاب خود را به واحد پشتیبانی از مشتریان ایران پانا به صورت تلفنی اعلام نمایند.